بهترین موبایل‌هایی که تا ۱۰ میلیون تومان می‌توانید بخرید

با افزایش شدید قیمت‌ تلفن‌های هوشمند، شاید ده میلیون تومان هم برای خرید یک تلفن هوشمند پرچمدار کافی نباشد. البته که انتخاب‌های قدرتمند و باکیفیتی با بودجه ده میلیون تومانی برای شما فراهم است. تلفن‌هایی که شاید به اندازه رقبای گران‌قیمت‌ترشان باشکوه و پرزرق و برق نیستند اما رقابت را واگذار نمی‌کنند.

حالا که برای خرید یک تلفن هوشمند معمولی باید حداقل یک میلیون تومان هزینه کنید، احتمالا پرداخت ده میلیون تومان برای یک پرچمدار منطقی نیست. اما برای افرادی که نیاز شدیدی به یک تلفن هوشمند مدرن، باکیفیت و قدرتمند دارند، پول آخرین نگرانی است. بازار تلفن‌های هوشمند آنقدر توسعه پیدا کرده که حالا می‌توانید از میان چند برند شناخته شده و قدرتمند انتخاب‌های خوبی داشته باشید.

متاسفانه این روزها ده میلیون تومان هم رقمی نیست که بتواند یک پرچمدار گران‌قیمت را به دستان شما هدیه کند. بنابراین یک دوراهی سخت در برابر شما قرار می‌گیرد؛ یا تصمیم می‌گیرد بودجه‌تان را بیشتر کنید و یا بهترین انتخاب موجود را داشته باشید. بنابراین اگر تصمیم دارید با ده میلیون تومان یک تلفن هوشمند پرچمدار خریداری کنید، این لیست را از دست ندهید.

شیائومی مدل Mi Note ۱۰ ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت

قیمت: حدود ۶.۹۰۰.۰۰۰ تومان

شاید تصمیم داشته باشید پول بیشتری برای خرید یک پرچمدار هزینه کنید اما باید بدانید شیائومی با کم‌تر از هفت میلیون تومان می‌تواند شما را راضی کند. پنج دوربین در پشت این تلفن هوشمند قرار گرفته که در کنار ۴ فلاش، کیفیت بی‌نظیری ارائه می‌کنند. صفحه نمایش ۶.۴ اینچی آن در عدد نزدیک به ابعاد یک تبلت است اما به واسطه طراحی بی‌نظیرش ابعادی بسیار مناسب دارد. دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی، سلفی‌های باکیفیت را برای شما تضمین می‌کند.

حسگر اثر انگشت شیائومی نوت ۱۰ که زیر صفحه نمایش آن ۱۰۸۰ آن قرار گرفته است، توسط یک باطری باظرفیت باورنکردنی ۵۲۶۰ میلی‌آمپر تغذیه می‌شود. سخت افزار بی‌نظیر این تلفن هوشمند با ۶ گیگابایت حافظه موقت و پردازنده اسنپدراگون ۷۳۰ کامل شده است. بنابراین اگر دوست دارید هزینه کم‌تری برای خرید یک تلفن هوشمند کامل کنید، این پرچمدار را فراموش نکنید.

نوکیا مدل ۹ Preview ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت

قیمت: حدود ۷.۱۰۰.۰۰۰ تومان

برای کسانی که نخستین بار طعم تلفن‌های همراه را با نوکیا چشیده‌اند، هنوز هم این برند دوست‌داشتنی جذاب است. بنابراین بازگشت نوکیا به دنیای تلفن‌های همراه با سیستم عامل اندروید را باید به فال نیک گرفت. صفحه نمایش ۶ اینچی نوکیا ۹ که گرانترین و قدرتمندترین تلفن هوشمند اندرویدی نوکیا تا امروز است، با حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش کار می‌کند. ۵ دوربین حرفه‌ای شرکت زایس آلمان بر روی بدنه پشتی این تلفن هوشمند نقش بسته است و دوربین سلفی آن هم کیفیتی ۲۰ مگاپیکسلی دارد. باتری ۳۳۲۰ میلی‌آمپری این تلفن هوشمند از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می‌کند.

نوکیا در این تلفن هوشمند تمرکزش را بر روی عکاسی قرار داده و نتیجه آن تقریبا بی‌نظیر است. عکاسی سیاه و سفید با کیفیت واقعی و تصویربرداری حرفه‌ای، از ویژگی‌های مهم دوربین نوکیا ۹ است که باید به آن توجه کنید. با این حال باید توجه کنید که حافظه جانبی این تلفن هوشمند در دسترس نیست و تنها می‌توانید از ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی آن استفاده کنید.

شیائومی Mi Note ۱۰ Pro ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت

قیمت: حدود ۸.۱۰۰.۰۰۰ تومان

یکی از سیاست‌های جالب شیائومی در توسعه تلفن‌های هوشمند گران‌قیمت، اضافه‌کردن پسوند Pro به آن‌ها و تقویت سخت افزارشان است. در شیائومی نوت ۱۰ هم شرایط کاملا مشابه به نظر می‌رسد. این تلفن هوشمند سخت‌افزاری کاملا یکسان با مدل ارزان‌تر دارد. پنج دوربین و چهار فلاش وظیفه عکاسی را برعهده گرفته‌اند و باطری قدرتمند آن شما را برای دو روز سنگین و پرفشار کاری آماده می‌کند. پس تفاوت واقعی این تلفن هوشمند با مدل ارزان‌تر چیست؟

حافظه داخلی این تلفن هوشمند به ۲۵۶ گیگابایت ارتقا پیدا کرده است. حجمی که قطعا برای هر کاربری کافی به نظر می‌رسد. همچنین رم یا حافظه موقت این مدل در مقایسه با مدل ارزان‌تر، دو گیگابایت بیشتر است.

وان پلاس مدل ۷T ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت

قیمت: حدود ۹.۷۰۰.۰۰۰ تومان

وان پلاس یک تولیدکننده چینی بسیار متفاوت با بیشتر رقبای هم‌وطنش است. آن‌ها هر سال تنها مدل جدید معرفی می‌کنند که تولید محدودی دارند اما با قیمت پایین، حسابی در بازار سروصدا می‌کنند. صفحه نمایش ۷T یک پنل ۶.۵ اینچی دارد که با باطری ۳۸۰۰ میلی آمپری تغذیه می‌شود. ۸ گیگابایت رم یا حافظه موقت در کنار پردازنده اسنپدراگون ۸۵۵ سخت افزار قدرتمند این تلفن هوشمند را به رخ می‌کشد اما باید بدانید به جز ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی آن، نمی‌توانید حافظه جدیدی به آن اضافه کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.