۱۰ تیر ۱۴۰۳، ۱۵:۴۰
کد خبر: 85525208
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

چگونه با ورم صبحگاهی صورت مقابله کنیم؟

۱۰ تیر ۱۴۰۳، ۱۵:۴۰
کد خبر: 85525208
چگونه با ورم صبحگاهی صورت مقابله کنیم؟

ماسک کافئین گردش خون را تحریک می کند، پوست را سفت می کند و تورم را از بین می برد.

گروه ایرنا زندگی- تورم صورت ابتدای صبح یک مشکل رایج در ایام تابستان است که عمدتاً به دلیل دیر خوابیدن شب ها و کم خوابی است . چگونه با راه حل های ساده خانگی بر این مشکل غلبه می کنید؟

چگونه با ورم صورت خود در هنگام صبح در تابستان مقابله کنید؟

صورت را با آب یخ غوطه ور کنید

مجله استایل بوک در یک گزارش نوشت: «خانم‌ها می‌توانند با اقدامات ساده مانند فرو بردن صورت در یک کاسه پر از آب یخ برای چند ثانیه، ورم صبحگاهی صورت خود  را مهار کنند چرا که این کار باعث انقباض عروق خونی و کاهش تورم می شود. فرو بردن صورت در یک کاسه پر از آب و یخ برای چند ثانیه باعث انقباض عروق خونی و کاهش تورم می شود. 

ماساژ صورت

راه دیگر مهار تورم صبحگاهی صورت غلتک است. به این ترتیبق که صورت را می توان با استفاده از غلتک ساخته شده از یشم یا رز کوارتز ماساژ داد. ماساژ ملایم صورت به تحریک گردش خون و رفع تورم کمک می کند .

چگونه با ورم صورت خود در هنگام صبح در تابستان مقابله کنید؟

ماسک کافئین

ماسک کافئین نیز می تواند راه دیگری برای کم کردن پف صورت باشد. کافئین گردش خون را تحریک می کند و پوست را سفت می کند. علاوه بر این، پدهای چشمی یا کرم حاوی اسید هیالورونیک به رفع تورم و مرطوب کردن پوست کمک می کند . در نظر داشته باشید تورم صبحگاهی صورت با وجود خواب کافی ادامه دارد، که ممکن است نشان دهنده مشکلات سلامتی مانند عدم تحمل لاکتوز، عدم تحمل گلوتامات یا تجمع مایعات در بدن به دلیل مصرف بیش از حد نمک باشد .

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.