کارشناسان رایانه کمک رایانه در تهران، اصفهان، قم، مشهد، شیراز، تبریز و سراسر کشور همواره به حل مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری کامپیوتر و موبایل می پردازند. مرکز رایانه کمک اصفهان به صورت ۲۴ ساعت و به شیوه های مختلف پاسخگوی سوالات رایانه ای و موبایلی کاربران می باشند. یکی از این شیوه های مرسوم رفع مشکلات کامپیوتر و رفع مشکل موبایل به صورت تلفنی می باشد. در این مراکز اغلب کارشناسانی در حوزه های مختلف کامپیوتری و با تخصص های گوناگون گرد هم آمده و به صورت تلفنی به حل مشکل کامپیوتری و موبایل مشتریان خود می پردازند.
همانطور که در ابتدا گفته شد با پیشرفت تکنولوژی های وابسته به کامپیوتر و تغییر در نوع و شکل استفاده از دستگاه های ارتباط جمعی نوع و مدل عیب یابی و حل مشکلات رایانه و به تبع شیوه ارائه اینگونه خدمات نیز تغییر می کند به طوری که ممکن است دیگر شیوه های قدیمی در میان کاربران طرفدار زیادی نداشته باشد یا با بوجود آمدن بستر های جذاب تر کاربران به این بستر ها روی بیاورند.
خدمات ارائه شده در شرکت رایانه کمک
۱- پاسخگویی تلفنی و حل مشکل کامپیوتر و تلفن همراه
۲- ارائه سرویس حضوری و تعمیرات تخصصی لپ تاپ، سخت افزار و نرم افزار
۳- ارائه مقالات آموزشی و ترفند های مختلف کامپیوتری و موبایل
۴- ساخت و طراحی سایت دانلود نرم افزار های پرکاربرد
۵- پاسخگویی به صورت آنلاین در شبکه های مجازی و به صورت رایگان
۶- آموزش کاربردی کامپیوتر با نام تجاری ۱۰ مهارت که از اواسط سال ۱۳۸۹ به بازار آموزش کامپیوتر عرضه شد.
۷- بستری مجهز و زیرساختی قوی برای ارائه برون سپاری خدمات مرکز تماس و پشتیبانی شرکت های حوزه فناوری اطلاعات البته هم اکنون شرکت های زیادی از انواع خدمات رایانه کمک بهره می برند. ولی آن دسته از کسب و کارهایی که خدمات پشتیبانی تلفنی خورد را به رایانه کمک واگذار کرده اند، با ابزار های نظارتی که ما در پنل کنترل کیفیت در اختیارشان می گذاریم علاوه بر ارتقای کسب و کارشان هزینه ای بابت نیروی پشتیبان و ناظر بر کنترل کیفیت خدمات ارائه شده به مشتری پرداخت نمی کنند. برون سپاری خدمات پشتیبانی یک عمل هوشمندانه است که موجب کاهش هزینه های ثابت و جاری می گردد.
از سرویس های جالب دیگری که در مرکز رایانه کمک مشهد به کار گرفته می شود استفاده از سیستم ریموت دسکتاپ می باشد که از طریق دانلود نرم افزار انی دسک Anydesk و دانلود نرم افزار اولترا ویوور از سایت دانلود نرم افزار این کار میسر می شود. به کمک این نرم افزار ها و از طریق اینترنت کارشناسان می توانند به سیستم مشتری وصل شده و مشکلات کاربران را برطرف کنند.
ارائه مقالات آموزشی در دانشنامه رایانه کمک
شرکت رایانه کمک اراک به تازگی و با هدف توسعه آموزش های الکترونیک ساخت وبلاگ های آموزشی با عنوان دانشنامه رایانه کمک کرده که توسط آنها با انتشار مقالات مختلف در زمینه های آموزش کامپیوتر و موبایل و همچین ارائه ترفند های رایانه ای جالب و پرکاربرد در محیط های مختلف نرم افزاری و سخت افزاری آموزش های مختلفی را به کاربران خود ارائه دهد.
تا بتواند در زمینه بالا بردن سواد رایانه ای گام موثری برداشته باشد از جمله مقالات و آموزش هایی که در وبلاگ های رایانه کمک شیراز ارائه می شود می توان به موارد زیر اشاره کرد:
- معرفی سخت افزار
- معرفی نرم افزار
- آموزش ترفند های نرم افزاری و سیستم عامل در کامپیوتر
- معرفی نرم افزار های موبایل و ارائه ترفند های مربوط به تلفن همراه
- آموزش هایی در زمینه حل برخی مشکلات عمومی و عیب یابی کلی سخت افزاری و نرم افزاری
این مهم به دلیل گستردگی زیاد و برای آنکه به صورت مرتب و طبقه بندی شده صورت پذیرد نیاز به یک دانشنامه بزرگ دارد اما شرکت رایانه کمک قم این دستبه بندی را در وبلاگ های مختلفی قرار داده است تا کاربران با مراجعه به وبسایت مورد نظر خود بتوانند به صورت رایگان به مقالات و آموزش های مد نظر خود دسترسی داشته باشند.
از آنجایی که تمامی تماس ها در شرکت رایانه کمک ضبط و بررسی میشود کارشناسان ما در اینجا موظف هستند که توانایی خود را روزانه در حل مشکلات کامپیوتری و تلفن همراه بالابرده و دائما به روز شده و با مشکلات و ترفند های های جدید آشنا شوند بنابراین برنامه های آموزشی روتین در شرکت برای کارشناسان برگزار میشود و به جرات میتوانیم بگوییم در این زمینه ما بهترین هستیم.
نظر شما