تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۲

اکثر افراد زمانی که قصد خرید میز تلویزیون مدل جدید برای تعویض، جهیزیه عروس یا خانه کوچک خود را دارند، ابتدا بورس و مراکز عمده فروش میز تلویزیون را جستجو می‌کنند.

به دلیل اینکه دنبال کیفیت بهتر، تنوع مدل فراوان و قیمت مناسب هستند. البته پیدا کردن بورس میز تلویزیون در تهران کار دشواری نیست. اما کدام فروشگاه قابل اعتماد بوده و دقیقا محصولی با ویژگی‌های مدنظر شما را ارائه می‌دهد؟

به طور کلی محصولات فروشگاه‌های مبلمان به دو صورت عرضه می‌شوند. تولید کنندگانی که محصولات را مستقیم و از کارگاه در اختیار مشتری قرار می‌دهند. و نمایشگاه‌هایی که میز تلویزیون را از کارگاه‌های تولیدی خریداری و با درصدی سود می‌فروشند. در این مقاله قصد داریم علاوه بر معرفی انواع میز تلویزیون شیک و زیبا، به نکات مهم خرید میز تلویزیون بپردازیم.

راهنمای خرید میز تلویزیون (تی وی)  

قبل از خرید میز تلویزیون چند نکته را در نظر بگیرید. اول نوع دکوراسیون را مشخص کنید. چیدمانی مدرن، کلاسیک یا سنتی می‌خواهید؟ کدام مدل بیشتر با فضای خانه و لوازم دکوری هارمونی دارد. برای مثال اگر در قسمت پذیرایی از مبل اسپرت کلاسیک استفاده کرده‌اید. بهتر است میز تلویزیون هم با سبک اسپرت کلاسیک  سفارش دهید. این هماهنگی مدل مبلمان و میز تلویزیون نمای فوق العاده زیبایی ایجاد می‌کند.

مورد بعدی دقت به جنس میز است. میز تلویزیون با چه متریالی ساخته شده باشد برای دکوراسیون شما بهتر است؟ میز تلویزیون ام دی اف، چوبی، شیشه‌ای و فلزی هر یک برای تم خاصی از دکوراسیون کاربر دارند. علاوه بر این‌ها با توجه به اینچ تلویزیون ابعاد میز را انتخاب کنید تا خیلی کوچک‌تر یا بزرگتر نباشد. دقت به این نکات در انتخاب مدل نهایی میز تلویزیون بسیار تاثیر گذار است.

بهترین رنگ میز تلویزیون کدام است؟

رنگ میز یکی دیگر از موارد مهم در طراحی دکوراسیون داخلی است. از آنجا که بسیاری از مدل‌های میز با چوب ساخته می‌شوند، تنوع رنگ در میز تلویزیون‌های چوبی بیشتر از سایر مدل‌هاست. همچنین میز تلویزیون سفید، قهوه‌ای و مشکی از طیف رنگ‌های محبوب این محصول به ‌شمار می‌روند. اما اگر رنگ میز دلخواه شما در بین طیف رنگ‌های موجود در بازار نبود چه باید کرد؟

مثلا عروس خانمی که مبل چستر طوسی تهیه کرده‌ و اکنون به دنبال میز تلویزیون هم رنگ است. بهترین راهکار سفارش میز با رنگ دلخواه به کارگاه‌های تولید کننده است. به فروشگاه‌های معتبر تولید کننده مبلمان مراجعه کنید و میز تلویزیون مورد نظر خود را با ابعاد، مدل و رنگ مورد نیازتان سفارش دهید.

معرفی انواع میز تلویزیون مدل جدید با قیمت مناسب

هر چقدر مدل میز تلویزیون با سبک طراحی داخلی و وسایل خانه همخوانی بیشتری داشته باشد. نمای شیک و جذاب‌تری بوجود می‌آورد. از طرفی تهیه میز تلویزیون از تولید کننده و بدون واسطه قیمت مقرون به صرفه‌تری برای مشتری خواهد داشت. چند نمونه از بهترین مدل‌های میز تلویزیون عبارتند از:

میز تلویزیون مناسب خانه‌های کوچک

 برای خانه‌های کوچک و متراژ پایین میز تلویزیون کنج انتخابی ایده‌آل بوده و با یک ست مبل ال کنج جلوه‌ای بی‌نظیر بوجود می‌آورد. علاوه بر این وسایل از شلوغ به نظر رسیدن فضای خانه جلوگیری می‌کند.

میز تلویزیون کلاسیک

میز تلویزیون کلاسیک جنسی چوبی دارد و با منبت کاری طراحی شده است. همچنین در فضاهای سنتی میز تلویزیون‌های کلاسیک شیک‌تر بوده و دیرتر قدیمی می‌شوند.

میز تلویزیون مدرن

برای سبک‌های ساده و مینیمال، میز تلویزیون مدرن بهترین انتخاب محسوب می‌شود. این سبک میز چوبی و به شکل مستطیل هستند. که در دو نوع دیواری و ایستاده تولید می شوند. کشو و طبقه‌های کوچک این میز برای قرار دادن وسایل صورتی و تصویری مناسب هستند.  

میز تلویزیون دیواری

برخی افراد ترجیح می دهند تلویزیون را به دیوار متصل کنند. از همین رو میزهایی طراحی و به بازار عرضه شدند. که با فاصله از تلویزیون به صورت معلق به دیوار متصل می شوند و متعلقات تلویزیون را نگه می دارند.

میز تلویزیون چوبی

میز تلویزیون چوبی در بین انواع میزها طرفداران بیشتری دارد. زیرا هر دکوراسیونی که برای منزل خود در نظر بگیرید. می‌توانید میز تلویزیون چوبی مطابق با آن سبک را پیدا کنید.

میز تلویزیون ام دی اف

میز تلویزیون چوبی در سال‌های اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است. تنوع فراوان در رنگ و طرح میزهای چوبی نسبت به سایر مدل‌های میز تلویزیون از دلایل این استقبال محسوب می‌شود. اما در بین میزهای چوبی میز تلویزیون ام دی اف پرطرفدارتر و پر فروش‌تر بوده است. زیرا میز تلویزیون‌های ام دی اف به نسبت قیمت خود از کیفیت و مقاومت بیشتری برخوردار هستند.

میز تلویزیون ال ای دی و ال سی دی

تلویزیون‌های ال ای دی و ال سی دی نسبت به سایر مدل‌ها محصولاتی پرفروش‌تری هستند. به همین دلیل میزهای تلویزیون تولید شده مناسب با ابعاد این نوع تلویزیون‌ها در نظر گرفته می‌شوند. این میزها ارتفاع کم و طول زیاد دارند که بایستی با ابعاد میز مناسب باشند.

میز تلویزیون هایگلاس

هایگلاس به نوعی روکش برای میزهای ام دی اف یا چوبی گفته می‌شود. که با عث می‌شود سطح میز براق به نظر برسد و زیبایی آن را دو چندان می‌کند. روکش‌ هایگلاس رنگ‌های مختلفی دارد اما رنگ سفید معمولا پرفروش‌تر است.

امروزه با استفاده از اینترنت مشاهده جدیدترین مدل‌های میز تلویزیون به راحتی در دسترس همگان قرار گرفته است. کافی است جستجویی ساده انجام دهید. علاوه بر این در وقت و انرژی نیز صرفه جویی می‌شود. اما توصیه می‌کنیم برای خریدی مطمئن و با کیفیت حتما به فروشگاه‌های معتبر و شناخته شده مراجعه کنید.

خرید اینترنتی میز تلویزیون شیک از فروشگاه تخت طاووس

در این مقاله به بررسی بورس میز تلویزین در تهران پرداختیم. تا مسیری روشن برای تصمیم گیری مشتریان محترم فراهم آوریم. امیدواریم پس از مطالعه این نکات بتوانید بهترین تصمیم را برای خرید میز تلویزیون بگیرید. فروشگاه تخت طاووس تولید کننده انواع مبلمان، میز تلویزیون، میز کنسول، میزناهاخوری و سرویس خواب است. تمام محصولات مجموعه تخت طاووس از متریال درجه یک تهیه شده و به طور مستقیم از تولیدی و با قیمت مناسب برای مشتری ارسال می‌گردد.

در مجموعه تخت طاووس سفارش انواع میز تلویزیون به دو صورت حضوری و اینترنتی امکان پذیر بوده و به سراسر کشور ارسال می‌گردند. دعوت می‌کنیم برای مشاهده مدل‌های متنوع میز تلویزیون به وبسایت  http://takhttavoosco.com/ مراجعه کنید. علاوه بر این‌ها مهم‌ترین مزیت خرید از فروشگاه تخت طاووس دریافت گواهی ضمانت دو ساله برای همه محصولات است. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر برای انتخاب میز تلویزیون می‌توانید با شماره ۵۵۲۶۶۱۱۲-۰۲۱ در تماس باشید. کارشناسان واحد فروش نمایشگاه تخت طاووس آماده پاسخگویی به سوالات و ارائه مشاوره به شما عزیزان هستند.

*** محتوای این مطلب تبلیغاتی است و ایرنا مسئولیتی درباره آن ندارد.