۹ اسفند ۱۴۰۰، ۱۲:۱۵
کد خبرنگار: 5275
کد خبر: 84666000
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هیجان انگیزترین تفریحات شبانه کیش

۹ اسفند ۱۴۰۰، ۱۲:۱۵
کد خبر: 84666000
هیجان انگیزترین تفریحات شبانه کیش

جزیره زیبای کیش در جنوب ایران قرار دارد. این جزیره بیضی شکل است. وسعت کیش ۹۰ کیلومتر به ثبت رسیده است. واژه کیش به کانال زیرزمینی قنات گفته می‌شود. این جزیره به همین سبب کیش نام گرفته است.

تفریحات جزیره بسیار زیاد است. سفر به این منطقه جنوبی چند سالی است که رواج پیدا کرده و سالانه مسافران زیادی را میزبانی می‌کند. شرایط آب و هوایی اینجا به شما اجازه تفریح در ساعات شب را نیز خواهد داد. کیش را می‌توان جزیره شبانه روزی نامید.

پیاده‌روی ساحلی زیر نور مهتاب

جزیره کیش ساحل زیادی دارد. این سواحل ماسه‌ای بوده و قسمتی از آن نیز با مرجان پوشیده شده است. ساحل‌نوردی خود به تنهایی یک تفریح بوده و ساعات زیادی می‌تواند شما را سرگرم کند. ساحل همیشه زیبا است اما زیبایی ساحل در شب چندین برابر می‌شود.

زمان سفر به این جزیره پهناور باید برای اقامتگاه نیز فکری کرده و پیش از سفر اجاره ویلا کیش را انجام دهید. سایت جاباما با ارائه خدمات اقامتی بهترین ویلاها را در اختیار شما خواهد گذاشت. ماه اسفند یکی از بهترین زمان‌ها برای سفر به جزیره کیش است. تعطیلات نوروز را فراموش نکنید. این تعطیلات به شما فرصت یک سفر چند روزه لذت‌بخش را خواهد داد.

هایلند مهیج و سرگرم‌کننده

از مهمترین تفریحات شبانه کیش می‌توان به شهربازی هایلند اشاره کرد. این شهربازی جذاب بالای ۵۰ نوع بازی داشته با گروه سنی مختلف داشته و همه خانواده شما را سرگرم خواهد کرد. این شهربازی تا ساعاتی از شب به ارائه خدمات تفریحی خواهد پرداخت.

هایلند در مرکز جزیره قرار گرفته و راه‌های دسترسی به آن بسیار راحت خواهد بود. رنجر، سورتمه، سفینه، تاب کودک، ماشین برقی و ... قسمتی از بازی‌های هیجان‌آور این شهربازی است. رولر کاستر هوایی و آبی نیز در این مجموعه قرار گرفته است. این بازی بسیار مهیج بوده و طرفداران فراوانی دارد. سینما ۲۰۰۰ مجموعه هایلند را نباید از قلم انداخت. این شهربازی می‌تواند یکی از شب‌های شما در جزیره کیش را به خود اختصاص دهد.

هیجان انگیزترین تفریحات شبانه کیش

برای اقامت در این جزیره به سامانه جاباما مراجعه کنید. تنوع بالای این سامانه پیش از سفر شما را هیجان‌زده خواهد کرد. انواع ویلا در این سایت برای ارائه به مسافران گنجانده شده است.

اجاره خودرو در جزیره کیش

گذشته از سالن‌های ورزشی متعدد در کیش، اجاره خودروهای لوکس خارجی و رانندگی با آن‌ها می‌تواند از تفریحات مهم و جذاب کیش به شمار آید.  

راهنمای اجاره خودرو در کیش در تمامی سطح جزیره وجود دارد. اولین شرط اجاره خودرو گروه سنی شما است. خودرو فقط به مسافران بالای هیجده سال اجاره داده می‌شود. داشتن گواهی‌نامه رانندگی نیز شرط دوم است که باید پیش از اجاره آن را ارائه کنید. ماشین سواری و رانندگی تفریح خوبی برای شب خواهد بود. سکوت شب همیشه جذاب است.

گردش در سواحل خلیج فارس

مهم‌ترین تفریح شبانه کیش گشت و گذار در سواحل و آب‌های خلیج فارس است. برای این تفریح نیاز به یک کشتی داشته که در ساحل جزیره موجود است. این کشتی‌ها فقط شب‌ها حرکت می‌کنند.

ساعت حرکت کشتی‌های تفریحی کیش معمولا ساعت ۹ شب است. گردش در آب‌ها نیلگون خلیج فارس چند ساعتی زمان می‌برد. تمام این مدت شما می‌توانید از برنامه‌های داخلی کشتی استفاده کرده و تفریح کنید.

موسیقی زنده یکی از برنامه‌ها در کشتی‌های شبانه است. زمان حضور شما در کشتی تفریحی میزبان از شما پذیرایی کرده و برنامه‌های خود را ارائه خواهد داد. تمام تلاش میزبانان سرگرم کردن شما در زمان سفر دریایی خواهد بود.

اگر وقت بیشتری برای سفر داشته باشید می‌توانید خود را به جزایر اطراف نیز برسانید. سفر از کیش به قشم می‌تواند مهیج باشد. برای این سفر نیز می‌توانید از شناور دریایی، لندینگ کرافت، کشتی و... استفاده کنید. این سفر دریایی بیشتر از ۵  ساعت زمان لازم دارد.

اجاره ویلا کیش تخصص سایت جاباما بوده و مناسب‌ترین اقامتگاه‌ها را به شما پیشنهاد خواهد داد.

کشتی یونانی افسانه‌ای

کشتی یونانی در فاصله نزدیکی از جزیره کیش به گل نشسته است. این کشتی افسانه‌های زیادی را دنبال خود دارد که به جذابیت آن افزوده است. منظره زیبای این کشتی سال‌های زیادی است که در جزیره ایجاد شده است. دیدن این کشتی افسانه‌ای در ساعات آغازین غروب آفتاب بسیار دلپذیر است. تماشای این منظره ساعت‌ها می‌تواند شما را به خود مشغول کند.

کشتی یونانی در جنوب غربی جزیره واقع شده است و در سال ۱۳۴۵ به گل نشسته است. زمان این اتفاق کشتی حامل نفت بوده که خدمه نتوانستند آن را تخلیه کنند و مجبور به ترک کشتی شده‌اند. نبود فانوس دریایی از عوامل به گل نشستن این کشتی بوده است. این اتفاق علت‌های دیگری نیز داشته است. عمق کم این قسمت خلیج باعث این اتفاق شده است.

هیجان انگیزترین تفریحات شبانه کیش

جزیره کیش از شما به استان هرمزگان محدود می‌شود. این جزیره از زمان حکومت هخامنشیان زیر سلطه ایران بوده است. کیش بزرگ‌ترین مرکز تجاری خلیج فارس است. اجاره کیش

*** محتوای این مطلب تبلیغاتی است و ایرنا مسئولیتی درباره آن ندارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.