رازهایی برای خرید بهترین سرویس اینترنت پرسرعت ثابت

اینترنت پرسرعت، حالا دیگر به یکی از اصلی‌ترین نیازهای ما در خانه‌ها تبدیل شده و نیاز انسان امروز را به ویویژه در ایام کرونا نسبت به خود دو چندان کرده است.

شاید هم‌ردیف نیازهای اولیه‌ای مثل آب و برق. تغییر سبک زندگی ما در یک سال گذشته و تاثیراتی که همه‌گیری کرونا بر وجوه مختلف زندگی ما گذاشت این نیاز را از همیشه پررنگ‌تر کرده است. بالا رفتن مصرف و گران بودن هزینه‌های اینترنت همراه در مقایسه با تلفن ثابت، تمایل به استفاده از اینترنت ثابت را در میان کاربران افزایش داده است.

در این مقاله چند ترفند ساده را برای خرید بهترین اینترنت با مناسب‌ترین قیمت مرور می‌کنیم.

کدام اپراتور را انتخاب کنیم؟

برای انتخاب یک اپراتور مناسب همواره باید چند معیار کلیدی را در نظر بگیرید:

سابقه فعالیت‌ها و خوش‌نامی اپراتور را بررسی کنید. رعایت استانداردها، افتخارات، سهم بازار، سابقه تعهد و پاسخ‌گویی و مشتری‌مداری می‌تواند در ساخت تصویری از یک اپراتور خوش‌نام موثر باشد.

عواملی همچون سرعت دانلود و آپلود، پایداری سرویس و کیفیت را در مورد سرویس‌های اپراتور انتخابی‌تان مطالعه کنید.

پشتیبانی سرویس و خدمات پس از فروش را دست کم نگیرید. یک اپراتور خوب بعد از فروش سرویس شما را تنها رها نمی‌کند و در هر زمان و هر ساعت از شبانه‌روز پاسخ‌گوی شماست.

کیفیت را فدای قیمت نکنید. یک انتخاب ارزان‌تر لزوما به نفع شما نیست. سعی کنید قیمت و کیفیت را در تناسب با یکدیگر بسنجید.

کِی برای خرید اقدام کنیم؟

پس از انتخاب یک اپراتور مناسب باید بهترین زمان خرید را برای سرویس مورد نظرتان برگزینید. معمولا بهترین زمان خرید در هنگام جشنواره‌ها یا پیشنهادهای ویژه است. اپراتورهایی که به موضوع مشتری‌مداری اهمیت می‌دهند، معمولا در بازه‌های مختلف زمانی پیشنهادهایی برای کاربران خواهند داشت.

پس منتظر یک پیشنهاد عالی شوید و سرویس مورد علاقه‌تان را در این پیشنهاد انتخاب کنید. پیشنهادهایی که با مدت زمان طولانی‌تر معمولا جذاب‌تر خواهند بود.

از کجا بخریم؟

اگر سرویس‌دهنده ای که برگزیده‌اید، یک اپراتور مناسب با راهکارهایی مشتری‌محور باشد، راحتی کار شما را در خرید آنلاین، تلفنی و حضوری در نظر گرفته و همه‌ی روش‌های رایج خرید را برای‌تان امکان‌پذیر کرده است.

اپراتورهایی مثل شاتل افزون بر همه‌ی این راه‌ها برای اولین بار خرید از دیجی‌کالا را هم برای مشتری فراهم کرده‌اند. تا مشتری هر زمان که اراده کند با خاطری آسوده یکی از روش‌های یاد شده را برگزیند و در کم‌تر از چند دقیقه، خرید مورد نظرش را به سادگی کامل کند.

در حال حاضر تنها اپراتوری که امکان خرید اینترنت پرسرعت را از دیجی‌کالا برای مشتریان فراهم کرده، شاتل است که مثل همیشه نقش پیشگام و نوآور را در بازار خدمات ارتباطی کشور بازی می‌کند.

راه‌اندازی سرویس چه‌قدر زمان نیاز دارد؟

مشاوره و خرید سرویس به هر یک از روش‌هایی که در بالا از آن یاد کردیم، بیش از چند دقیقه طول نمی‌کشد، اما راه‌اندازی سرویس به دلیل ملاحظات مخابراتی و اداری ممکن است بین ۳ تا ۷ روز زمان نیاز داشته باشد.

پیش از خرید سرویس خط تلفن شما از نظر پوشش سرویس‌دهی و امکان ارایه خدماتِ اپراتوری که برگزیده‌اید، مورد بررسی قرار می‌گیرد و پس از خرید، باید مراحل رانژه و دایری برای خط تلفن شما طی و این خط برای ارایه سرویس اینترنت پرسرعت مهیا شود.

به زبان ساده‌تر، این مراحل شامل جداسازی فرکانس‌های صدا از داده روی خط تلفن است که ارایه سرویس اینترنت روی این خط را امکان‌پذیر می‌کند. پس از انجام این مرحله سرویس شما آماده‌ی نصب و راه‌اندازی خواهد بود.

شاتل همه‌جا در کنار شما، این بار در دیجی‌کالا

شاتل اولین و تنها ارایه کننده‌ی خدمات اینترنت پرسرعت ثابت در وب‌سایت دیجی‌کالاست. بسته‌ی اینترنت پرسرعت شاتل شامل ۱۲ ماه اشتراک اینترنت ثابت تا ۱۶ مگابیت بر ثانیه سرعت به همراه ۱۲۰ گیگابایت حجم اینترنت است که با ۵۰ درصد تخفیف به قیمت ۱۵۰٬۰۰۰ تومان به مشتریان ارایه می‌شود. این بسته همچنین شامل یک ماه اشتراک رایگان سرویس نماوا برای تماشای آنلاین فیلم و سریال است. کاربران اینترنت شاتل می‌توانند بدون مصرف شدن حجم ترافیک اینترنت‌شان، به روزترین فیلم‌ها، سریال‌ها و انیمیشن‌های ایرانی و خارجی را در نماوا را آنلاین تماشا کنند.

چه طور می‌توان بسته‌ی اینترنت شاتل را از دیجی‌کالا تهیه کرد؟

برای خرید بسته اینترنت پرسرعت شاتل از دیجی‌کالا کافی‌ست نام شاتل را در دیجی‌کالا جست‌وجو کنید.  فراموش نکنید که پیش از خرید بسته ابتدا امکان ارایه این خدمات را روی خط تلفن‌تان بررسی و پس از آن برای خرید سرویس اینترنت پرسرعت شاتل اقدام کنید.

اگر درباره این بسته به توضیحات بیشتری نیاز داشتید،  می‌توانید به وب‌سایت شاتل به نشانی www.shatel.ir مراجعه یا در هر ساعت از شبانه‌روز با شماره سراسری ۹۱۰۰۰۰۰۰ تماس برقرار کنید.  

م. خ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.