کروسان پچ‌پچ برند محبوب مصرف‌کنندگان شد

کروسان پچ‌پچ در ششمین دوره جشنواره ملی برند محبوب، با حمایت گسترده مصرف‌کنندگان به رتبه دوم در گروه «کیک» دست یافت و طی مراسمی که در تاریخ 22 مهر ماه 1398 به همت دبیرخانه جشنواره در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد، تندیس نقره‌ای این رویداد را دریافت کرد. این نظرسنجی گسترده مردمی از تاریخ 15 اردیبهشت تا 15 شهریور 1398 با شرکت 3،601 برند و ثبت 2،543،943 رأی، برای شناسایی میزان هواداری مصرف کنندگان کالاها و خدمات متنوع برگزار شد.

پچ‌پچ نخستین تولیدکننده کروسان در ایران است و نام کروسان در ایران آنچنان با نام پچ‌پچ گره خورده که بسیاری از طرفداران این نان لایه‌ای، آن را با نام پچ‌پچ می‌شناسند. تلاش برای به‌روز ساختن محصول طبق سلیقه و علاقه مصرف‌کنندگان، رعایت بالاترین استانداردهای سلامت و کیفیت بالای محصول در کنار استفاده از فناوری‌های روز و ماشین‌آلات مدرن، از این برند چهره‌ای نوآور ساخته است؛ برندی که در عین قدمت، همواره با رویدادهای روز همگام بوده است. تنوع وزن و طعم محصولات نیز باعث شده تا طیف گسترده‌ای از افراد در سنین و اقشار مختلف طرفدار پچ‌پچ باشند. این عوامل سبب شدند تا در نظرسنجی برگزارشده برای تعیین برند محبوب کیک، هزاران نفر از مخاطبان پچ‌پچ را به عنوان برند محبوب خود انتخاب کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =