کم‌کالری‌هایی که ته دل شما را می‌گیرد | اینفوگرافی

در این اینفوگرافی مواد غذایی را مشاهده کنید که کالری اندکی دارند و شما می‌تواند به صورت آزاد بدون استرس دریافت کالری بالا آنها را میل کنید. 

بدن ما برای سالم ماندن، به مقدار ثابتی غذا نیاز دارد. همه عملکردها در بدن به مواد مغذی مثل ویتامین‌ها، پروتئین‌ها، مواد معدنی و چربی‌ها که غذاها برای ما فراهم می‌کنند، بستگی دارد. این مواد مغذی باید همگی بخشی از رژیم غذایی روزانه ما را تشکیل دهند تا مطمئن شویم سیستم ایمنی می‌تواند با میکروارگانیسم‌ها مبارزه کند و سایر سیستم‌های بدن، در سطح سلولی، کار خود را به درستی انجام می دهند. یکی از مشکلاتی که بسیاری از مردم با آن روبه‌رو هستند این است که نمی‌دانند روزانه چه میزان غذا باید مصرف کنند.
طبق بررسی‌های مرسوم :

- به زنان پیشنهاد می‌شود روزانه از رژیم غذایی استفاده کنند که حاوی ۲۰۰۰ کالری انرژی باشد

- به مردان نیز توصیه می‌شود روزانه از رژیم غذایی استفاده کنند که حدودا حاوی ۲۵۰۰ کالری انرژی باشد.
اما این میزان برای همه ممکن است یکسان نباشد.
در اینفوگرافی زیر مواد غذایی را مشاهده کنید که کالری اندکی دارند و شما می‌تواند به صورت آزاد بدون استرس دریافت کالری بالا آنها را میل کنید. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =